El dissabte 29 d’abril, farem una sortida ornitològica guiada pel Javi Gómez (ornitòleg i amic del Papiol) als espais naturals del Riu Llobregat, al municipi del Prat de Llobregat. Farem un itinerari per la Bunyola, Carrabiners i Semàfor.
Passarem pel costat de camps de conreu i canals agrícoles on és fàcil observar pardals, estornells, garses i cueretes, però també bitxacs, titelles, puputs… Els esplugabous i els martinets blancs volen sovint entre aquests dos ambients, mentre que al canal de la Bunyola destaca la presència de polles d’aigua i, en menor mesura, ànecs collverds, fotges, camallargues… També podem observar tortugues, serps d’aigua i alguna granota.
Als edificis dels Carrabiners i del Semàfor augmenten les possibilitats de trobar rèptils com sargantanes, serps i dragons.
Sortirem a les 7:30 h des del local del GEP. Us recomanem que, si en teniu, porteu prismàtics.
Si esteu interessats en assistir, ompliu el formulari amb les vostres dades clicant AQUÍ.
Fitxa tècnica
Localització: Espais naturals del riu, al municipi del Prat de Llobregat.
Distància: 4.600 m
Durada estimada: 3 hores
Hora de sortida: 7:30 h des del local del GEP
Formulari: https://forms.gle/EQZ1GuUrMfoHxSqN9
Us esperem!
Salut i muntanya!









